جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بوشهر:

دشمن هر روز با شیوه جدیدی وارد جامعه می‌شود 

حجت الاسلام «علی اکبری» گفت: دشمن هر روز با شیوه جدیدی انحرافاتی را وارد بازار و جامعه ما می‌کند که شاهرگ اصلی آن بنیان خانواده، «عفاف و حجاب» و اخلاق و رفتار است.
کد خبر: ۳۲۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶ - 16January 2019

دشمن هر روز با شیوه جدیدی وارد جامعه می‌شود به گزارش دفاع پرس از بوشهر، ‌حجت‌الاسلام «علی اکبری» جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در نشست ستاد «عفاف و حجاب» بوشهر اظهار داشت: وجود برخی آمارهای ناهنجاری نشان غفلت و کم‌کاری عده‌ای مسئول و متولی در گذشته است که باید با جبران و صرف هزینه این مسئله بروز رسانی شود.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با بیان اینکه گاهی اوقات برخی برخوردهای نا بجا و نسنجیده باعث بروز مشکلات و جبهه‌گیری افراد خاطی می‌شود، افزود: دین مبین اسلام نحوه برخورد با افراد در سطوح مختلف را به ما متذکر شده است که انتظار می‌رود دستگاه‌های آموزشی و فرهنگی در حوزه «عفاف و حجاب» همین امر را به عنوان الگوی دینی سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب از دشمن غیر از دشمنی انتظاری نیست و هر روز نیز با شیوه جدیدی انحرافاتی را وارد بازار و جامعه ما می‌کند که سرشبکه و شاهرگ اصلی آن بنیان خانواده، عفاف و حجاب و اخلاق و رفتار است.

حجت‌الاسلام اکبری تصریح کرد: مشکل عمده‌ای که در سطح کشور وجود دارد، این است که دشمن روز به روز و ساعت به ساعت اهداف و مقاصد خود را تغییر می‌دهد؛ لیکن ما به عنوان متولیان می‌بایست به بهانه هفته‌ای همچون عفاف و حجاب، هفته زن، هفته احیای امر به معروف به صورت مقطعی و مسکن طرح و برنامه‌ای را اجرا کنیم که همین عدم توان، باعث عدم نتیجه‌دهی مطلوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار